poniedziałek, 20 marca 2017

Przedłużacze do body w trzech, różnych rozmiarach

Jeśli ktoś miałby mnie zapytać jakie są moje ulubione przedłużacze i jakie polecam, bez wahania odpowiedziałabym: rozciągliwe. Do tej pory mieliśmy ich około 50(?) różnych wzorów
a to tylko niektóre


gwiazdki, sówki, pandy, jelonki, strzałki. Wszystkie szyliśmy na standardowy rozmiar - 10 cm, ale, ale postanowiliśmy poszerzyć ofertę i zaproponować 3 różne rozmiary, a wymiary mamy następujące: 8 - 10 i 12 cm.
Po co 3 rozmiary?
Gdy niewiele brakuje, by zapiąć ulubione body dziecięce posłuży nam przedłużacz na 8 cm. Za kilka tygodni 10, a następnie 12 cm. Później możemy wszystkie połączyć;))
W ten sposób body będzie rosło z dzieckiem:)
Dodatkowo materiał jest lekko elastyczny, więc, gdy tylko coś pojawi się w pampersie rozciąga się zapewniając dziecku wygodę. Body nie będzie się opinało na ramionkach.


Zobaczcie jakie mamy wzory:)












 Przedłużki są w ekoubrankowym sklepie, ale też na allegro. Ostatnio robiąc wiosenne porządki uporządkowałam szafę z materiałami, więc na allegro znajdziecie też sporo materiałów.
Klik:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=34379524







10 komentarzy:

  1. Genialny pomysł :)
    Ja zwykle body przerabiałam na koszulki, ale zdarzyło mi się popełnić podobną rzecz, odcinając fragment z zatrzaskami od innego body.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takimi przedłużaczami do body :) Na pewno chętnie przyjrzę się bliżej wzorom i coś wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko czasami scinać koszty. Może warto spróbować https://biurokredytowe.warszawa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę wam szczerze polecić piżamki i otulacze dla najmłodszych od firmy https://www.lovetodream.pl/ to oni mają dobre i sprawdzone produkty. Dzieci je uwielbiają bo są milutkie, ciepłe i wygodne. Pomyślcie o ich zakupie u mnie się to sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranka dla dzieci możecie znaleźć na stronie hurtownia ubranek dla dzieci oni maja piękne dobrej jakości rzeczy dla niemowlaków i starszaków. Koniecznie zapoznajcie się z ich ofertą. Polecam bo sama tam u nich ubranka zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno kupiłam dla swojego dziecka otulacz na stronie https://www.lovetodream.pl/ to super sklep z najlepszymi produktami. Sprawdźcie i zapoznajcie się z całą ich ofertą. Zachęcam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...