wtorek, 31 grudnia 2013

11 o mnie


Dostałam nominację od http://alicja-szyje.blogspot.com/,


1. Ulubiony sport/forma ruchu?
Lubię zumbę i PD, biegać, skakać, grać, rzucać, pływać...

2. Najdziwniejsza rzecz jaką dostałaś pod choinkę?
Piasek:)

3. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Zainspirowała mnie http://www.szyjesobie.blogspot.com/, i to ona rozpaliła we mnie iskierkę.

4. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez kluczy.

5. Wolisz gotować czy piec?
Jeść

6. Największe marzenie?
Chciałabym, żeby Bruncio był szczęśliwy.

7. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Coniedzielne spotkania u dziadków, z rodziną.

8. Film, na którym zawsze płaczesz?
Mało oglądam filmów, za to sporo teledysków, i jest taki jeden, którego nie jestem wstanie obejrzeć do końca.




9. Na sylwestra wolisz iść na wielki bal czy raczej spędzasz go kameralnie?
Tegorocznego sylwestra chcę spędzić z mężem i być przy Brunie jak zaczną strzelać petardami.

10. I w temacie: jakie masz postanowienia na nadchodzący rok?
Postanowienia... "Wyczuć taką chwilę, w której kocha się życie
I móc w niej być stale na wieczność w zachwycie"



11. Psy czy koty ?
Psy.

Dziękuję za nominację:)

Poza tym, to chciałabym by idea ekonomicznego życia (nie taniego, nie biednego, ale rozsądnego wydawania pieniędzy) miała coraz więcej zwolenników. By moje drugie dzieciątko rozwijało się... Szło jak burza:)
http://ekoubranka.pl/pl/


Życzenia dla Was

Radości, która dostrzega piękno małych rzeczy

Nadziei, która nie gaśnie, gdy marzenia wydają się zbyt dalekie

Zdrowia, bo to najważniejsze

Miłości, bo to sens życia, oraz


Wiary, która daje oparcie, kiedy bezradność przeraża

8 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Tobie również życzę Dużo zdrowia, Miłości i zadowolenia z siebie w nowym 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Karolino - "niech Cię nadmiar kasy męczy":)

      Usuń
  3. Natalio - duuuużo szczęścia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "By marzenia się spełniały, a uczucia nie znikały i z serduszka wypływały"

      Usuń
  4. Idealne życzenia :) Dzięki!
    punkt 5 mnie rozwalił! :D :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń w tym 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aby wszystko Ci się darzyło, z roku na rok lepiej było". Pozdrawiam i bardzo dziękuję!

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...