środa, 21 maja 2014

C.d. ekoubrankowych nowości: poduszka podróżna, spodnie na lato i spódniczka z kieszonką

Mam kogoś ciepłego i fajnego do pomocy:)
I bardzo się cieszę, że Asia się zgodziła:)

O współpracy myślałam od dawna... Okoliczne krawcowe, nie miały tego "czegoś", poza tym, wolały poprawki krawieckie niż szycie od 0. Szwalnia odpada. Nie piszę, że źle szyją (często jest pod ich dużym wrażeniem). U mnie odpada, ponieważ po pierwsze nie stać mnie na zamówienie kilkudziesięciu sztuk ubranek jednocześnie, a po drugie, każde zamówienie jest inne: kolor dresówki, ściągacza, kieszonka/ aplikacja. Wszystko jest omawiane indywidualnie.

Najbliższe plany:

Targi
24. 05 - Kraków Łał w hotelu Forum (zapraszam od 11 do 18, a i później... Bo najprawdopodobniej będziemy jeździć wzdłuż Wisły na mountainboardzie)
28 - 30.05. - Warszawa i Blue City (od 10 do 22, zapraszam;)))



31-1.6 - Katowice
https://www.facebook.com/events/596979867044387/ 


7-8 - miałam być we Wrocławiu, ale musiałam zrezygnować, bo M. wyjeżdża, a ja nie mam z kim zostawić Bruncia. Za to będziemy razem (ja i Bruno) 8.06. w Warszawie w okolicach Temat rzeka.
14. 06. - Gdańsk - Uszyj jasia... Jest stres... Mamy bardzo dużo do zrobienia, a jakoś chętnych brak...
15. 06. - Warszawa, Pałac Kultury. Będę prowadziła tam warsztaty dla mamy i dziecka, czyli będzie wesoło i bardzo kreatywnie:). Warsztaty będą też miały http://www.boginieprzymaszynie.blogspot.com i nie ukrywam, cieszę się, że spotkam dziewczyny.
Więcej informacji o wydarzeniu:
https://www.facebook.com/events/276787029166294/?ref=22



Zamówienia

Zacznę od troszkę szalonego zamówienia, miałyśmy z Blanką wizję kocyka. Dostałam materiał z czerwonym kapturkiem. Patrzę i tak sobie myślę, że odwrotnie będzie lepiej wyglądać. Dzwonię do Blanki. Ustalamy "nową wizję". Powiększamy kocyk z 100/110 cm na około 100/ 150 cm.

Nie mogłam się powstrzymać...:)
I zmieściłyśmy się w 136 zł;)

Może inne ułożenie wzoru nie byłoby złe, ale wg mnie tak jest lepiej. No i, kocyk idealnie pasuje do nowego łóżeczka córeczki Blanki.

Nooooooooooooowości

Łatki zamieniam na praktyczniejsze kieszonki

Spódniczki:



Spodnie:



I Bruuuuuuuno tester


Top model;)


Poduszka podróżna:

Jeden (z wielu) prototypów


http://ekoubranka.pl/pl/94-poduszka-do-samochodu

Pomysł poduszki nie jest mój, i absolutnie nie chcę go sobie przypisywać - wymyśliła go mama Igora (z Katowic;))

Wg mnie świetny pomysł i MUSZĘ taką samą Brunowi uszyć.

Przy okazji zapraszam, daWanda zorganizowała promocję przed Dniem Dziecka, w której biorę udział. Jeśli chodzi o ten portal, to będzie w czerwcu coś... Nie mogę powiedzieć... Aaaa, tylko troszeczkę... M jak...
:))))))
http://pl.dawanda.com/search?as=0&q=ekoubranka


 
Miłego dnia!
Aktualizacja:)
Czapeczka, rozmiar uniwersalny z kieszonką na gumki i spinki





i, pochwalę się Wam, mam sklepowy kącik, mini - mini (jak na razie, zagospodarowany na coś innego, ale, jak tylko wrócę z kiermaszy to poukładam tam dostępne rzeczy i można będzie mnie odwiedzać:)).


12 komentarzy:

  1. Witam, skąd czerpiesz pomysły ? bo świetne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, pomysły: Bruno (=główny sprawca), kręcone włosy (=pokręcone myśli), ludzie (= często podpowiedzą)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk jest booooski:) dziękujemy i pozdrawiamy gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę! Chciałabym taki sprawić Brunowi, tyle że w autka, bo on nie lubi spać pod kołderką (czego kompletnie nie rozumiem, bo ja nie zasnę bez przykrycia się czymkolwiek).

      Usuń
  4. Fajnego masz dzieciaczka, pomysły również, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Bruncio jest przekochany, choć zadziorny i uparty.

      Usuń
  5. Poduszka rewelacja, dla jakich szkrabów? Niemowlęca też jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj krótko : Poducha podróżna SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo - w imieniu mamy Igora, bo to ona jest pomysłodawczynią.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...