środa, 28 października 2015

Jesienna sesja zdjęciowa

Sesja została zaplanowana na wrzesień, ale co tydzień targi... Chciałam dać czas fotografowi na zrobienie zdjęć, więc odkładałam i odkładałam. W październiku postanowiłam "odpocząć" - od połowy listopada do końca grudnia czekają nas co weekend targi (czasami nawet 2 edycje). Pracy będzie sporo, więc taki odpoczynek jest mi bardzo potrzebny. Cisza przed burzą;))

W każdym razie myślałam, że Marcin będzie potrzebował więcej czasu, a tu pstryk! Weekend minął, a ja dzisiaj dostałam blisko 1000 zdjęć do wyboru, do koloru:))

Pokażę Wam kilka z nich, zacznę od najulubieńszych

Udało się Marcinowi namówić do sesji bliźniaczki! Zjawiskowe dziewczynki o takich oczkach, że jak naciskałam na jakieś zdjęcie "usuń" to mnie kłuło w klatce. Ale trzeba było wybrać...

Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, ale są 3 wzory, które są bardzo podobne, ale różnią się kolorystycznie: czaszki, sówki i muffinki. Jakie szczęście pokazać takie zestawienia na siostrach!


I ujęcia, które mi się również bardzo spodobały:




Fot: Marcin Kończak
PO-LE-CAM!
http://www.marcinkonczak.pl/

Od prawie, dwóch miesięcy mieszkam w Warszawie, w Bielsku, tam gdzie działa pracownia byłam 2 razy. Nie mogę sobie pozwolić, by jeździć częściej (i finansowo, i też nie chcę z Brunem, choć on bardzo lubi jeździć pociągami, opiekę nad nim też jest lekki kłopot znaleźć... tzn. ja nie chcę kłopotać kogoś). Dlatego nie było mnie podczas sesji. Wysłałam ubrania (a część Dorota - to też jest mieć szczęście, współpracować z osobami, z którymi wiesz, że dają 200% z siebie) i spokojnie czekałam na wyniki sesji. Wyszło cudownie i jak szybko:))
A na więcej zapraszam tutaj:
http://ekoubranka.pl/pl/219-jesienna-sesja
Mam nadzieję, że Wam się również spodobała sesja, dla mnie to bardzo miło patrzeć na dzieci podczas zabawy:) A jak są w moich ubrankach to już w ogóle zaszczyt;))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...