poniedziałek, 23 czerwca 2014

guga i rozpinana bluza z kapturem od ekoubranek

W minioną sobotę byłam na Gudze. Lubię tą imprezę i organizatorów. Na poprzednich edycjach brakowało mi ubranek, ale tym razem było inaczej.
Guga odbyła się w plenerze, troszkę wiało, troszkę padało...

Cieszę się, że byłam, bo spotkałam się wieloma superowymi osobami i mieliśmy czas pogadać:)

A teraz, jako że nigdy nie jest "normalnie", to dzień/ noc przed gugą znajomi poprosili mnie bym popilnowała ich synka, zgodziłam się i wróciłam do domu po 3. Nie mogłam zasnąć, ale jakoś się udało, obudziłam się około 6 rano (standardowo - poszyć coś jeszcze) i tak sobie szyłam, szyłam, o 7 przyjechała do mnie urocza dziewczyna z https://www.facebook.com/pages/We%C5%82niany-Raj/656475497710387?fref=ts , troszkę popilnowała Bruna, spakowała mnie, posprzątała dom;)
Miałyśmy wyruszyć o 7:30, ale jak to zwykle bywa... dopiero około 8:30 byłyśmy na autostradzie Kraków - Katowice. Późno. Denerwowaliśmy się (bo Bruno też jechał, i moja mama też była), do tego nie mogliśmy dotrzeć do Parku.
Po drodze zapytałyśmy chyba z 15 osób, gdzie, jak i za którym pomnikiem w prawo;). Pytałyśmy pijanych i trzeźwych, młodych i starszych, kobiety (jedna z Pań: "Za wiaduktem w prawo, i wg objazdu, a później w prawo". Co z tego, że "za wiaduktem" były 3 skrzyżowania i 2 ronda dalej...) i mężczyzn. Nawet jak byłyśmy już W PARKU to krążyłyśmy, aż w końcu wsiadł do samochodu jakiś Pan i pokierował nami. Widok naszych min jak tłumaczył musiał być bezcenny;)
Ale niefajny widok jeżdżących samochodów po parku, niefajny... 
Rozstawiłyśmy się bardzo szybko, tadam!



 Te maskotki by Wełniany raj

 Kocyki od http://instytutdoswiadczen.blogspot.com/ też wpadły:)
 https://www.facebook.com/szybki.leniwiec.rekodzielo?fref=ts, twardo trzymał nam stojaki (bo wiało)


Pokażę Wam t-shirt, który wymaga dopracowania





I bluzę z kapturem:)
Ona jest dopracowana i gotowa:)
Możliwość wyboru łatki:)
Do kupienia tutaj:
http://ekoubranka.pl/pl/80-rozpinana-bluza-z-kapturem

 Przód
 Tył

 A teraz szczegóły: wzmocnienie zamka tasiemką
 Taki malutki szczegół, ale mi się bardzo, bardzo podoba: szew, piękny!

 Odwijane rękawy, co by bluza rosła z dzieckiem:)
 Dodatkowe wzmocnienie szwów:
 Dłuższy tył.
Lubię, lubię, lubię!
 Łatki + kieszonka z przodu na skarby dziecka, to już znane.

Długo myślałam o kieszonce, czy jedna, czy dwie, czy taki kształt...  W końcu się zdecydowałam na jedną, prostokątną. Tak samo jak w spodniach, spódniczkach.
A tak Bruncio wygląda, troszkę śmiesznie zdjęcia wyszły:)




Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Ja jestem zachwycona;)

A teraz najbliższe plany:
w sobotę mam nadzieję się z Wami spotkać w Łodzi (jeszcze nie byłam w Łodzi i ciekawa jestem jak będzie i jacy ludzie mieszkają w tym mieście)

A w niedzielę na kolejnej edycji Mamaville


I jest jeszcze jedna rzecz
KONKURS
organizowany przez Beatę z 


1. Przyślij zdjęcie z Twoich/Waszych najwspanialszych rodzinnych wakacji - nie ma znaczenia czy były to tropiki czy wieś rodzinna :)
2. Podziel się wiadomością ze swoimi znajomymi:)
3. Czytaj "Poradnik Udanych Wakacji" - jeśli chcesz to dodaj tam swoje przydatne rady:) http://mamyinspiruja.pl/
4. Śledź na bieżąco nasz fanpage https://www.facebook.com/wszystkozimieniem - tam będą pojawiać się dalsze szczegóły dotyczące   konkursu, nagród oraz sponsorów.

Nagrodami są:
od wszystkozimieniem.pl - podunie z imieniem dla całej rodziny - wartość nagrody 200 zł, 50% rabatu na dres kocyk
od magnetcards.pl - bon o wartości 150 zł do wykorzystania na dowolna usługę
od ekoubranka.pl - bon o wartości 50 zł na zakupy, apaszki dla całej rodziny w rożnych kolorach - wartość nagrody 150 zł
od mamyinspirują.pl - album na zdjęcia z wakacji, wykonany ręcznie metodą scrapbookingu - wartość nagrody 100 zł
od marideco - 4 skrzynki, wykonane ręcznie i zdobione metodą dacoupage - wartość nagrody 200 zł



W pierwszej fazie konkursu można glosować na najfajniejsze zdjęcie - 1 głos dziennie. 

W drugiej fazie, spośród zdjęć o największej liczbie głosów, jury wybierze 10 zwycięzców !!!

1 komentarz:

  1. To mieliście przygody z dojazdem, dobrze, że udało wam się dotrzeć na miejsce ;)
    Bluza wygląda świetnie, chyba podobają mi się te same szczegóły co Tobie, tasiemka przy zamku i dłuższy tył to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...