wtorek, 12 marca 2013

Siostrzany post - CLF by Nailaa

Ce-la-faccio to jeden z moich ulubionych blogów. Nie! To mój ulubiony blog! Bardzo lubię siadać rano przed komputerem i czytać bloga Pauliny. I nawet nie potrzebuję do tego gorącej harbaty i koca - od razu robi mi się tak jakoś... Ciepło:)

Dlaczego?

Powód 1.

 Jak ona to zrobiła??

Powód 2.

Uwielbiam ten wzór! Szyje się jak w duszy gra!

Powód 3.


Dorotki - hit lata 2013!! Niestety, nie mam córeczki... dlatego... Uszyję sobie taką!! Będę miała dorotkę! 

Hitem lata 2013 ogłaszam też chustki na głowę: 


Osobiście czekam aż pojawią się w sklepie NailaaShop.

Powód 4.
Materiały. Na przykład z materiału na ptaszki powstanie pościel dla mojego synka:) a kupiłam go tutaj w bardzo fajnej cenie!

Powód 5.

To dzięki Paulinie, akcja "Uszyj jasia" nabrała takiego rozmachu!!

Powód 6.

Paulina.

Jak ktoś na dzień dobry pisze "Mama Gabrysi, żona kochanego Małża (...) jestem pełnoetatowym managerem gospodarstwa domowego". To już wiem, co w życiu jest dla tej osoby najważniejsze: RODZINA i DOM.

Odkąd sama zostałam mamą, często ludzie mi zadają pytanie: "Pracujesz czy siedzisz w domu". Zawsze się denerwuję, bo co to oznacza siedzę w domu?? Że jak? Siedzę i oglądam TV? Siedzę i oglądam niebo przez cały dzień? A kto się dzieckiem zajmuje? Przewija, myje, karmi, przygotowuje posiłki, sprząta, pierze, zamiata i myje podłogi, układa naczynia i ubrania, zabawki?

A tu jest osoba, która trafnie określiła rolę współczesnej kobiety zaangażowanej w rodzinę - manager gospodarstwa domowego:)

Wpiszę sobie to sformułowanie w CV

Poza tym, to lubię bardzo w Paulinie jej włoski charakter, taki wesoły, taki, że jak nawet na kogoś "psioczy" to robi to tak uroczo i z dużym poczuciem humoru. Za tą pogodę ducha lubię ją najbardziej!

Powód 7.

Paulina jest szyciowym samoukiem. Szyje też bardzo dużo, sami zobaczcie:






A ja od dwóch lat, dalej jestem na etapie szycia prostokącików z materiału...

Zapraszam do Nailii. UWAGA! Wciąga!

http://www.ce-la-faccio.blogspot.com

i do jej sklepu w DaWandzie: http://pl.dawanda.com/search?as=0&q=Nailaa

5 komentarzy:

  1. Hahahahaa uśmiałam się :D Kochana ale Ty mi poprawiłaś humor :D

    uwielbiam styl w jakim piszesz :)
    no i czemu ja mam do Ciebie tak daleko?? wpadłabym z chęcią na kawę :*

    Miłego dnia, bo mój taki na pewno już będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja lubię styl w jakim piszesz - oo! Spokojnie - jadę w te wakacje nad morze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER serio serio :D
      tylko z tego Trójmiasta, to jeszcze kawałek drogi do mnie :)
      chyba, że i ja w podobnym terminie się tam wybiorę :)

      ooo :) to jest pomysł :*

      Usuń
  3. Ja się podpisuje pod tym obiema rękami, chociaż jestem praworęczna:). Ale lewą może bym coś nabazgrała:). To moje ulubione fragmenty: Poza tym, to lubię bardzo w Paulinie jej włoski charakter, taki wesoły, taki, że jak nawet na kogoś "psioczy" to robi to tak uroczo i z dużym poczuciem humoru. Za tą pogodę ducha lubię ją najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. też zaglądam,
    dzięki za linka do materiałów, faktycznie dobra cena.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...