wtorek, 19 listopada 2013

O tym, jak doprowadzić mnie do łez

Zacznę od recenzji ekoubrankowych produktów:
http://lifestajlababy.blogspot.com/2013/11/poznajcie-ekoubranka.html
Wzruszyłam się:)
Dodam tylko, że to mój ulubiony blog o macierzyństwie. Poznany przez przypadek (najpierw osobiście, później internetowo). A! Teraz tam trwa konkurs, na który zapraszam:
http://lifestajlababy.blogspot.com/2013/11/taaaakie-zestawy-do-wygrania-przeduzamy.html
 Wracając do bloga Magdy, to... Nie umiem gotować, nawet nie wiem, czy to lubię, posprzątam, wyprasuję, wypiorę, uszyję, poedytuję, ale gotowanie... Ciapa ze mnie straszna... Dlatego podziwiam wszystkie osoby, które pieką, duszą, wałkują (a nie tak jak ja: strącą, przypalą, podpalą, coś im wybuchnie). Śledzę, patrzę, przełykam ślinkę...

Druga rzecz, to byłam w Nowym Sączu:)
Oczywiście na kiermaszu.
Zdjęcia do obejrzenia tutaj:
Zdjęcia Nowy Sącz

Co mi się spodobało?
GUFO
(bo przez dwa dni, w błogim stanie wytrzymała ze mną)

Aaaaaa, dodam kilka zdjęć





i
Kalamati



  
PTASZEK!
 

4 komentarze:

  1. O widzisz, zanim urodziłam dziecko, to osiągałam niezłą jedność z kuchnią. A potem urodziłam dziecko. Ale mój dobry Mąż dba, żebym czasem miała okazję znów to osiągnąć, tyle że już tak nie działa...

    I też chcę Cię doprowadzać do łez. Uszyję kilka jasiów jak się ogarnę i też Cię zrecenzuję. O, i mam taką kratkę jak piłka ze zdjęcia DSCN1002.JPG. Mogę się podzielić jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Chciałabym Pani podziękować za tego bloga! Przeczytałam go od deski do deski i dzięki Pani mam siłę do działania!
    Jestem mamą 2 -letniej Marianny i od dwóch lat nie wiedziałam co zrobić ze swoim życiem. Dzięki temu blogowi zaczęłam szyć i może uda mi się rozwinąć jakiś swój minibiznes. :) Bycie samotną matką nie jest łatwe, ale wiem, że nie można się poddać. Jeszcze raz dziękuję!
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to miłe. Bardzo miłe. Przeglądnę Pani bloga, ale z tego co widziałam, to piękne laleczki:)

      Usuń
  3. Przepięknie się prezentują te stoiska, tak kolorowo- chyba muszę się do was przenieść, bo u nas taka pustynia kiermaszowa:) Przy okazji chciałam Cię zaprosić do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...