czwartek, 20 grudnia 2012

Pomysł na biznes

Mam problem ze skrojeniem materiału i nie chodzi tutaj, że krzywo, że ciężko itp. itd. Nie.
Nie mam na czym kroić!

Czy ktoś myślał o tym, by założyć kawiarenkę/ pracownię w Krakowie?

Wiem, że jest Kanwa, ale ja mieszkam po drugiej stronie Krakowa, jeżdżenie tam, przez te korki... Nie, to nie na moje nerwy.

Przydałoby mi się również zasięgnąć porad dotyczących szycia...

I uwag na temat krojenia, doboru materiałów...

Wraca moda na szycie, więc może ktoś się skusi.

Ktoś chętny?

3 komentarze:

  1. to fajny pomysł, znaczy przez to że jest kanwa może być trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio na Kazimierzu, przy ulicy Bożego Ciała, otwarto Slow Cafe, to chyba kawiarenka szyciowa z kursami, ale wydaje mi się, że nie jest tam tanio...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy warto dzisiaj wziąść kredyt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...