czwartek, 22 listopada 2012

O blogach, które czytam

Zaczęło się od Szyje sobie, to było jakieś rok temu. Szukałam informacji w internecie na temat szycia i blog Sus mi się bardzo spodobał. Dodam, że Sus od kilku tygodni prowadzi sklep etasiemka. Później zainteresował mnie blog Mania Szycia.


Kiedyś oglądając telewizję śniadaniową (jak jeszcze miałam telewizor w pokoju...) natrafiłam na Radomską. Oglądałam ją z otwartymi ustami, Bruno też... Usiadł i otworzył swoje usteczka. Patrzyliśmy. Patrzyliśmy na Radomską i słuchaliśmy jej... Dwuminutowy speech do obejrzenia Tutaj.

Na spotkaniu w Kanwie poznałam sporo dziewczyn, których blogi wcześniej już czytałam. Może zacznę od O-rety, bo jest najbliższy mojej idei bycia eko(nomicznym). Dziewczyna kupuje ciuchy i je przerabia według własnego pomysłu. Proste i genialne! Była też Lolajoo, do jej bloga też często zaglądam, ponieważ szyje różne rzeczy z myślą o dzieciaczkach, a dziś widzę, że bajki zaczęła pisać...:). W szwalni Kanwy, mało szyłam, bo nie oszukujmy się, na własnej maszynie nie umiem szyć, a co dopiero na przemysłowej:), ale jak już usiadłam i zaczęłam szyć, to bardzo mi pomogły wskazówki Zapalov. Basia obecnie szyje sukienkę i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.

Szycie szyciem, teraz blog mojej koleżanki ze studiów - Moniki i jej blog Manufaktura tekstu, jeśli ktoś lubi fantastykę to zapraszam do Moniki:).


AKTUALIZACJA:
Popracowałam troszkę nad blogiem, mam nadzieję, że Wam się podoba. Chciałam, żeby dominował kolor brązowy (czekoladowy) z domieszką czerwonego.
Przy okazji, jeśli ktoś miałby kiedyś problem to mogę pomóc:).

Jakoś nie mam odwagi napisać "umiem szyć", nie skończyłam szkoły, nie przesiedziałam setek godzin przed maszyną do szycia, nikt mnie nie uczył jak się np. nawleka nić. Od roku próbuję skroić coś równo i przyszyć prosto. Idzie coraz lepiej i coraz bardziej jestem zadowolona z tego mojego szycia:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...