poniedziałek, 5 listopada 2012

Zacznę od przedłużaczy do body


Oto pomysł, jak przedłużyć żywot bodziaków:


Są to przedłużacze do body:)




Przedłużacz do body na dwie napki i dwa zatrzaski.

 Przedłużacze do body - szukałam ich w zeszłym roku, latem. Nie mogłam znaleźć. Postanowiłam poszukać materiału i dać krawcowej. Krawcowa wzięła 15 zł. Troszkę dużo... Używam przedłużaczy do dziś (już ponad rok). Nauczyłam się też, sama je szyć. Słuchanie pracy maszyny do szycia - UWIELBIAM. Niesamowicie mnie to odpręża. Podobnie jak widok skrawka materiału, który zmienia się w przedłużacz, albo spodenki, body...

Co do spodenek i bodziaków - obecnie pracuję nad nimi. Mam nadzieję, w przyszłym tygodniu pokazać Wam moje dzieła:)

Serdeczności.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za komentarz:)

Zapraszam po więcej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...